Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Zelda the dog - 10 juni 2012 20:53

Hmrmmmpff!!!

Den som uppfann att hundar ska duscha...DEN varelsen skulle jag vilja ta ett

allvarligt snack med, för VEM sa NÅGOT om att JAAAAG...ZELDA...skulle bli utsatt

för denna traumatiska upplevelse??? Nästa gång SKA jag hinna rulla mig på den där

döda grodan INNAN hon ser det...det man inte vet gör heller inte ont!! HAHA!!





Meeen...tiiihiHiHii...människan som tvingade mig

att ta det där livsfarliga hoppet ner i badkaret fick så hon teg...HMMM, fast teg, det gjorde

hon INTE för hon lät som en brölande hormonstinn älgtjur där hon gick och torkade efter

mig när jag tackade för den blöta uplevelsen!!! Skaka, skaka kropp och ruuuumpa...hihii...

den där SEAN BANAN han kan det han så jag härmades lite där..."fniss"...

Men en sak kan jag inte förstå...hur kan hon själv sen...och helt FRIVILLIGT hoppa ner

i detta kar och blöta ner sig??? Obegripligt enligt mig...


Tack och hej leverpastej///ZELDA


           


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Zelda's bloggerier.

En blogg med besöksmåste:
www.mynsheentanel.blogspot.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards