Alla inlägg under maj 2012

Av Zelda the dog - 27 maj 2012 20:59

Hallå i stugorna och tallarna!

Idag var en helt vanlig förunderligt bra dag...tycker jag...har nämligen förärat Mälarens vatten med att doppa min päls i den, hmmm nååååja, doppa o doppa..."morsan" kastade i min pinne som jag bara var tvungen att hämta, detta gjorde hon med ett larvigt leende på sina läppar...jag lufsade ut och hämtade in den...och hon kastade i den igen!!!...undrar VEM som tyckte detta var skoj...fast jag tyckte nog det var lite skönt ändå att åtminstone ha doppat tårna...liksom...badkrukan på stranden skyllde på att hon glömt bikinin...men jag vet jag, den riktiga orsaken...hiihiHi...vit som ett lakan och med dallrande lår och mage som hänger som en vetedeg...



         

Av Zelda the dog - 22 maj 2012 17:37

Jahopp...då satt man här igen, och det har välan inte hänt så mucho..jo, man kanske nu kan säga att sommaren har kommit...men mellan dig och mig, så...tycker jag INTE OM NÄR DET BLIR FÖÖÖR VARMT...jag svettas, jag ooorkar bara inte anstränga mig nåt vidare...tungan hänger som en slirre, nästan så man får skavsår på den då den hänger farligt nära marken...och det, det är illa det...trust meee!! I morron ska vi visst åka bil...ut på landet, det gillar jag...både åka bil och vara på landet...där, mina vänner, får jag lunka på bäst jag vill, det är mysigt! Ett år, när det var såååå varmt...varmare än hett nästan...grävde jag mig en mysig liten gropis under huset...svalt och skönt var det där i skuggan...I PROMISE YOUUUU!!! Tyvärr stannar vi bara över den lilla dagen, men hörde nåt mumlande om att senare i sommar blir det nåååågra dagar till...tjohoo jopphejdi hejdi hejdaaa tralla la la!!


     

Av Zelda the dog - 19 maj 2012 08:55

Hej hopp i stugorna!!

Här halkar man in på nåt halt och klibbigt...för jag hittade hit efter dessa månader av frånvaro.

Long time no see...som dom lärde brukar säga, men jag säger som så att BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Allting är ju så förbajjat kul i början och då hänger man kvar likt en plåsterlapp med epoxylim.

Men efter att plåsterlappen lyckats bli avlägsnad ska det väl förhoppningsvis bli en något lite

jämnare ström med denna blogg...det är ju i allafall lite kul detta  

Om någon ute i cybern vill läsa, titta och begrunda...eller kanske bara lämna en liten kommentar

eller fråga nåt snällt, så går detta alldeles finemangsen...så klart!





Lite bilder från Zelda's morgon kanske kan glädja en och annan varelse...själv går jag och

puttrar på en liten påtår så jag står mig tills nästa gång.

Tjingeling alla mumsisar där ute!

(klicka på bilderna så blir dom större)



               



Presentation


Zelda's bloggerier.

En blogg med besöksmåste:
www.mynsheentanel.blogspot.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards